چاقی صورت

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نیمکت پرسپولیس روی هوا

نیمکت پرسپولیس روی هوا

بامداد امروز خواکین دستیار اول گابریل کالدرون و اینیگو مربی بدنساز پرسپولیس تهران را به خواسته ی سرمربی آرژانتینی سرخپوشان ترک کردند تا شانس بازگشت کالدرون کم تر از قبل شود و شواهد نشان می دهند که قرمزها نیز مانند استقلال سرمربی خود را از دست خواهند داد.

شرایطی که کالدرون برای ادامه قرارداد با باشگاه خواستار آن ست به نظر نمی رسد قابل تحقق باشند؛و با توجه به اینکه قسط دوم پیش پرداخت اول و سیصد هزار دلاری او امروز به حسابش در دوحه واریز شد ولی خواسته های دیگر او پرداخت قسط دوم قرار داد به مبلغ سیصد هزار دلار دیگر ، رساندن دریافتی بازیکنان و کادر تیم به پنجاه درصد ، کنار گذاشتن افشین پیروانی از کادر مدیریتی باشگاه و جذب بازیکنان مورد نظر می باشد که عملا و با توجه به شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس تا به امروز تحقق نیافته و دستیاران وی با اینکه دیروز در روز اول تمرینات شرکت داشتند با ترک ایران نشان دادند که به احتمال فراوان پرونده ای دیگر برای پرسپولیس در فیفا به جریان خواهد افتاد.

با توجه به شرایطو سرخپوشان چند گزینه ی ایرانی را نیز در صورت قطع همکاری رسمی در نظر گرفنه اند:

یحیی گل محمدی که بعد از برانکو نیز به عنوان گزینه ی ایرانی هدایت سرخپوشان در اول فصل مطرح شده بود برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس باید از شهر خودرو جدا شود،اما این احتمال نیز وجود دارد که گل محمدی مربی بعدی تیم ملی باشد.

علی دایی نیز مانند یحیی گزینه ی هدایت تیم ملی و پرسپولیس است . او که تا آستانه هدایت ذوب آهن پیش رفته بود در آخرین جلسات خود با مدیران ذوب با عنوان مشکلات خانوادگی از رفتن به اصفهان سر باز زد تا شاید کارش را در تهران ادامه دهد.

مهدی تارتار که اولین تجربه سرمربیگری خود را در راه آهن تحت مدیر عاملی انصاریفر کسب کرده و رابطه ی خوبی با او دارد نیز مانند یحیی باید تیم نیم فصل اول خود یعنی نفت مسجد سلیمان را با مشکلات فراوانش رها کند و به تهران بیاید. نفتی که با تارتار تنها یک شکست در نیم فصل اول متحمل شد و در آزادی پرسپولیس کالدرون را شکست داد.

علی کریمی ، مهدوی کیا و حتی اسکوچیچ اسامی دیگری است که حوالی نیمکت پرسپولیس شنیده میشوند.

تگ ها :   فوتبال روز

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده